BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, April 4, 2010

Great weekend








helllo.
Mõtlesin, et peaksin siiski midagi kirjutama. Agajah, kuna mul midagi muud kirjutada pole, peate leppima minu nädalavahetuse kirjeldusega.

See pikkpikk nädalavahetus, mis minus vaheaja tunde tekitas oli igatahes väga õnnestunud.
Neljapäeva õhtul käisin Mannaga roccas, mere ääres. Uskumatult mõnus õhtu oli, lihtsalt kõndisime, rääkisime, naersime ja pildistasime. Imelikult soe õhtu oli ka. Õhtu lõpetasime muidugi mäkis, söök on siiki põhiline ju.
Reedel magasin kauakaua. Uimerdasin ns kodus ja ootasin Katat. Kell 7 hakkasime umbes laagrisse liikuma. Hästi tore õhtu oli tegelikult. Jäime täitsa rahule.Agaa noo magada ei saanud üldse.
Laupäeva hommikul jõudsin umbes pool11 koju, panin asjad kokku ja siis maale minek. Vastikult vihmane ilm oli, aga see väga ei häirinudki mind. Mulle lihtsalt nii nii väga meeldib autoga sõita, muusikat kuulata,aknast välja vaadata ja mõelda. Vanaema ja onu juures oli ka täitsa lõbus, vaatamata sellele et ma üliväsinud olin. Õhtul koju jõudes vaatasin Break Up'i ja läksin magama.
Täna magasin ka päris kaua ja siis Kata ja Krissega linna. Käisime poodides ja muidugi hessis söömas ka, nagu tavaliselt.Täitsa lõbus oli.


See kohutavalt kurb uudis, mille osaliseks kõik neljapäeval said, on mul terve aja mõtetes olnud. Lihtsalt see on nii nii niii kurb ja ebaõiglane.
Võimatu oli sellele vahepeal mitte mõelda. Elu24, delfi, orkut, õhtuleht- igalpool lihtsalt räägitakse sellest.
Ilmselgelt, oli tegu kõigekõige parema huvijuhiga üldse, ma arvan et kõik on minuga nõus. Pole sõnu lihtsalt rohkem...

Postitus ongi liiga pikaks veninud juba, eks ma siis lõpetan nüüd. Kirjutada oleks veel paljust, aga mõni teine kord siis.

Goooodbye

0 comments: